Wednesday, September 20, 2006

 

Champen opdager sandheden om Bigfoot

Så er sandheden om Bigfoot afsløret! Bigfoot er en dansker bosat i USA - sådan bliver man i hvert fald nok opfattet hvis man spørger efter størrelse 42 i sko. Det tog mig lige et par minutter at tænke på at kigge i min egen sko, hvor den amerikanske skostørrelse står...
Min er Størrelse 8,5 og den er meget nemmere at finde i butikkerne end størrelse 42!

Jeg har nu været her i 28 dage og det føles stadig nogle gange som om jeg er på ferie; Vi var i South Beach i sidste weekend og drak et par øl på en udendørs bar. klokken var 12 om aftenen, jeg var i kortærmet skjorte og stod stadig og svedte! Dèr føltes det som ferie, men det fantastiske er, at jeg kan gøre det hver weekend hvis jeg vil - det er fedt at have et liv der ind imellem føles som ferie :-)

Som nogen nok har set på billederne, har jeg fået ny seng! Det var tiltrængt efter mere end 2 uger tortur af ryggen på en luftmadras. Så jeg købte den bedste seng mit visa kunne holde til og nu sover jeg som en konge, selvom min seng er queen size! Meeen, det er blevet lidt sværere at komme ud af sengen for at tage på arbejde klokken halv 4 om morgenen...

En opdatering omkring orkaner; Der har ikke været flere varsler siden den sidste jeg fortalte om. Vejret har været perfekt det meste af tiden og de næste billeder på www.jayhoo.dk er billeder af mig ved vores swimmingpool i mandags i 35 graders varme:-) Hele eftermiddagen blev tilbragt dèr med seneste nummer af Maxim og en kold øl.

Arbejdsmæssigt kører alt også som det skal. Jeg er utrolig glad for at være her og mine kollegaer er allesammen søde og kan tage min mærkelige humor! Jeg er stadig i gang med at vænne mig til at møde meget tidligt, men det bliver opvejet af at have fri hele eftermiddag. Jeg afventer stadig at få mit social security nummer før jeg kan få bil, bank osv, men det skulle heldigvis ikke tage så lang tid endnu...

Jeg lover snart at vende tilbage med mere nyt fra "de overvægtiges land", men jeg bliver nødt til at stoppe nu da mit trådløse netværk ikke rækker helt ud til pool'en. jeg håber I alle nyder den danske sen-sommer og har det godt.

Varme hilsner fra Florida, USA

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?