Wednesday, January 10, 2007

 

Velkommen til 2007

Hej allesammen

Rigtig glædelig jul og godt nytår! Jeg håber I er kommet godt ind i det nye år.

Jeg skriver et længere indlæg senere om hvad der er sket i julen (og vist også november :-)) - jeg ville bare lige informere om at jeg har lagt nye billeder op. De ligger ikke i den rigtige rækkefølge på hjemmesiden, så brug foreløbig følgende side i stedet for:

http://www.flickr.com/photos/champen/sets/

Der er det nok lidt lettere at danne sig et overblik. Især fordi jeg også har lagt flere "gamle" billeder op, så der nu er 574 billeder! Det er alligevel end del mere end de 200 billeder der lå før... Jeg tilføjer også snart kommentarer til de nye billeder (som jeg lige har gjort med alle de gamle billeder), så I kan finde ud af hvad pokker det er jeg viser jer.

Jeg håber I alle har det godt og jeg skriver meget snart igen...

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?